eTwinning projektas „Vaško lašelių stebuklai“
Sakoma, kad mokymas būtų sėkmingas, jis turi ne tik informuoti, bet ir įkvėpti. O juk ,,gaudyti“ įkvėpimą daug lengviau tiriamojoje ir/ar kūrybinėje veikloje. Kūrybiškumo ugdymas projektinėje veikloje – tai mokinių saviraiškos skatinimas, kūrybinio mąstymo ugdymas, ugdymo proceso patrauklumo didinimas.
Visi žinome, kaip bitės gamina medų. O kaip atsiranda vaškas? Kaip bitės jį sukuria? 2c, 3a ir 4a klasės mokiniai, įgyvendindami tarptautinį eTwinning projektą „Vaško lašelių stebuklai“, ieškojo atsakymo į šį klausimą. Pradinukai ypač domėjosi, ką gi bitės veikia avilyje, ieškojo atsakymo į klausimą, kaip atsiranda vaškas. Vaikai ne tik susipažino su bičių vašku, vienu iš seniausiai žmonių naudojamų bičių produktu, bet ir turėjo galimybę rankose sušildyti, pauostyti, pakramtyti, pajusti, kaip keičiasi vaškas nuo mūsų rankų šilumos, išsiaiškinti, kas avilyje skleidžia ypatingai malonų kvapą. Mokiniai pasinėrė į eksperimentų ir bandymų pasaulį siekdami atrasti, kada ir kaip keičiasi vaško būsena.
Geriausia ir svarbiausia kiekvieno žmogaus išsilavinimo dalis yra ta, kurią jis suteikia pats sau. STEAM projektas „Vaško lašelių stebuklai“ ir skatino mažuosius ugdytinius drąsiai eksperimentuoti, mokytis spręsti problemas, ieškoti, tyrinėti, atrasti ir kurti.
Diana Bernotienė, Daiva Samuilienė,
Kuršėnų Stasio Anglickio progimnazijos pradinių klasių mokytojos